CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 9, 2011

Pregnant???



Entry yg saja nak bg org buat spekulasi hohoho..
Aku sbnrnya skrg mood nak sgt preggy kembali, terasa sweetnya time tu..opss sweet feeling ja,tp kalu nak ckp tuannya sweet pun ok ja..ahakss
Sebenarnya terlalu indah melewati zaman baby dlm kandungan, rasa tak sabar nak jumpa n nak hug2 baby yg kiut miut tu..erkk ada ka baby tak kiut..suma baby kiut kan. aku ni geram tgk baby, rasa nak gigit2..so anak teruna aku ler yg slalu jd mangsa kena gigit..gigit manja tau,kalu tak abisler anak i ouls..
Ceter pasal preggy mcm2 yg best sbnrnya..cercite..cercite..
Bestnya bila dilayan baik oleh suma org terutama en hubby yg sgt sabar dgn wife dia yg manja ni, nak wat camna en hubby i yg nak manjakan i, so i lg terover manja ler.
Masa preggy en. hubby sy sgt la risaukan sy, suma benda xleh wat, benda2 berat xleh angkat, jalan jauh2 x boleh, mcm2 x boleh..(sbnrnya dia bkn risau awak tu..dia risau anak dia tu sbnrnya)tp x kisah ler kan.Bab makan sebut ja apa pun sampai ke kelantan aritu en hubby i cari, punya nak penuhkan permintaan isteri tersayang yang nak mkn buah salak bkn pada musimnya..hohoho..buruk benor kamu ngidam kan.Tp ok ler buah yg bermusim, buatnya benda yg wujud 3,4 thn skali..abisla en.hubby.hehehe
Kpd en hubby terima kasih bebanyak tau penuhi permintaan isteri mu ini.heehhe.
Apala aku melalut, padahal nak citer pasal aku teringin nak preggy..tp terkeluar tajuk lak.
Sebenarnya i jer yg beria2 tp en.hubby ckp tggu dulu, bg ler wafiy besar sikit katanya, sian waafiy..hehehe.xler iisteri dia nni, x sabar2.lgpun aku dahla nak start kelas PJJ x lama lagi.
Xkisahla berapa sakit pun saat melahirkan, perasaan mengandung dan bersalin tetap sgt indah..

Ok lah kepada semua ibu2 di seluruh dunia, selamat hari ibu..jadilah ibu yang terbaik utk anak2 kita

Anak adalah anugerah yang tak ternilai

No comments: